vrijdag 31 augustus 2012

profielen

Zo, dat weer een mooie actie vandaag. Al mijn profielen zijn geupdate naar Fris-groen. Ikki, Mindz, Linkedin. Overal ben ik nu te vinden als creatief denker. Dus kom maar op, zou je denken. De volgende actie wordt actief meedoen in discussie en forums. of is het fora? Nou ja, het resultaat is hetzelfde. Naast deze acties stond deze week in het teken van theatermaken. Volgende week vrijdag ga ik optreden op de midnightwalk in Leiden en eind september tijdens de Kunstroute in Leiden. De midnightwalk is een wandeling voor het goede doel, dus allemaal meelopen (www.midnightwalk-leiden.nl). Dat gaat zeker leuk worden. Binnenkort laat ik jullie weten hoe je op de hoogte kan blijven van mijn theateractiviteiten. Nu nog even een presentatie over 50 jaar Zoetermeer vertalen in het engels. Die mag ik over anderhalve week geven in Helsinki. Spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten