dinsdag 8 november 2011

frisse start

Gisteren was ik bij het seminar Thank god it's monday een inspirerende middag/avond over droombanen, talenten en het volgen van je intuïtie. Dus ik heb het vandaag meteen maar in praktijk gebracht. Hét project waar ik nu aan werk dreigde te verzanden in spelregels en beperkingen en daar hou ik niet zo van. Dus vanmiddag meteen maar op tafel gegooid: als we nu eens opschrijven wat we wél willen, in plaats van wat we níet willen. Wat als we iets willen, dan is het ook logisch dat andere dingen niet kunnen....
Na een aanvankelijke positieve reactie kwamen de don'ts natuurlijk al snel weer op tafel, maar ik ga ze blijven koppelen aan wat we wél willen.
En zoals gisteren iemand zei: goed is de vijand van fantastisch. Die ga ik zeker nog gebruiken!

En zo is het gelukkig ook in KunstCollectief de Mors. Na een periode met interne problemen hebben we een frisse start gemaakt. We denken over het morsfestival 2012, Open Podium de Mors heeft vrijdag zijn try-out, het atelier wordt opgeruimd en is bijna dagelijks open en er komen weer nieuwe projecten aan.
Kortom het is herfst, een frisse, maar zonnige en kleurrijke tijd! We zijn weer morslvend.nl!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten