maandag 30 mei 2011

BLIJ van MIJ

Eenzaamheid, ziekte, verdriet, of gewoon pech, het kan iedereen overkomen. En wat is er leuker dan iemand die je opvrolijkt? Maar we hebben niet altijd de tijd om familielid, vriend, of kennis te bezoeken. En we kennen ook niet altijd de personen die het echt nodig hebben. Dus hoe kan je helpen?
Gelukkig is er nu BLIJ van MIJ. Tijdens het Morsfestival 2011 maak ik samen met Joost van der Linden foto’s van blije mensen. U kunt zelf aangeven wie de foto volgens u verdient en dan sturen wij hem op. Of, als u even niemand weet, dan hangen wij uw foto in bijvoorbeeld verzorgingstehuis, ziekenhuis, of blijf-van-mijn-lijfhuis. En dan kunt u zeggen: “op zaterdag 4 juni werd er iemand blij van mij!”

Het Morsfestival vindt plaats op 4 juni 2011 in de Leidse Morswijk, tussen Winkelcentrum Diamantplein en Buurtcentrum Morschwijck.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten